Bilboko Hezkuntza Fakultatea, Gasteizeko Hezkuntza eta Kirol Fakultatea eta Donostiako Filosofia eta Antropologia Fakultatea Euskaliten Quality Innovation Award 2022 kalitate sarietara aurkeztu ziren "Bizitzan ez dago irakasgairik, konpondu beharreko erronkak baizik" baieztapenarekin eta edizio honetako hiru finalisten artean geratzea lortu dute, hezkuntza sektoreko berrikuntzaren atalean.
Ikastegiek proposamen berritzailea egiten dute graduko irakaskuntzarako, irakasgaien ordez modulu sistema batean oinarritua, eta irakasgaietako gaitasunak diziplinarteko lanean biltzen dituena. Moduluen bidezko sistema honek, foku anitzeko erantzun kolektiboa errazten du asko izanik modulu bakoitzean biltzen diren jakintza arloak.Euskaliteko epaimahaiak positibotzat jo du proiektua, eta erabakian nabarmendu du graduko ikasketetan sistema modularra sartu duen estatuko lehen unibertsitate publikoa dela, eta ikuspegi hori aitortua dela bai nazioan bai nazioartean.
Era berean, erakundeak azpimarratu du proposamena lanerako sistema bat dela, bezeroei aukera ematen diena gizarte aldakorrak dakartzan erronka berriei aurre egingo dieten profesional gisa prestatzeko, pertsonen koordinazioaren bidez sortua, moduluko diziplinarteko jarduerak diseinatzeko, eta horren bidez, benetako testuinguruetatik hurbil dauden ikaskuntza esperientziak errazteko.
Ildo horretan, Euskalitek bere erabakian azpimarratu du berrikuntza horrek eragin positiboa izan duela hezkuntza maila guztietan, kontuan hartuta ikasleek enplegagarritasun handia lortzen dutela, hain zuzen ere % 100 inguru UPV/EHUko hezkuntzako lau graduetan.
Hiru fakultateek hainbat adierazle zehaztu dituzte proiektuan beren berrikuntza ebaluatzeko: okupazio maila, enplegagarritasuna eta ikasleen gogobetetze orokorra graduan. Tresna horiekin, adierazle guztiek gora egin dutela egiaztatu ahal izan dute hiru fakultateek, eta, ondorioz, gora egin du ere graduetara sartzeko gutxieneko notak.