Koronabirusaren pandemiak udalerriko establezimenduei eragindako kalte ekonomikoak gutxitzeko asmoz, Barakaldoko Udalak 'Barakaldo Kontsumo Bonoa' kanpaina jarri zuen martxan. Bada, orain, kanpaina horren bigarren fasea jarriko da martxan, non 25.000 bonu baino gehiago jarriko diren salgai. Hala, ostegun honetatik aurrera, hilak 14, ekimenean parte hartu nahi duten establezimenduek izena eman ahal izango dute.

"Une honetan, badirudi normaltasunera itzultzen ari garela, garrantzitsua da baliagarriak izan direla erakutsi duten ekimenak mantentzea", adierazi du David Solla Barakaldoko Udaleko Ekonomia Sustatzeko zinegotziak kanpainaren aurkezpenean. "Barakaldo Kontsumo Bonoa, hain zuzen ere, tresna eraginkorrenetako bat izan da tokiko kontsumoa sustatzeko eta gure enpresa txikiei zein kontsumitzaileei mesede egiteko".

Barakaldoko kontsumo-bonuaren fase berri honen deialdia gaur argitaratuko da Inguralderen webgunean, eta, beraz, bihar irekiko da atxikitzeko epea interesa duten saltokientzat. Urriaren 14tik 18ra bitartean, eskabide-orria behar bezala beteta aurkeztu beharko dute, Udalaren Egoitza Elektronikoan eta www.inguralde.eus webgunean eskuragarri. Urriaren 25etik aurrera eta 26an eta 27an, kanpaina dinamizatzeko bonuak eta kitak Inguraldeko bulegoetan (Aldapa 3) eta elkarteek atxikitako establezimenduetarako dituzten egoitzetan jaso ahal izango dira. Egun horretatik aurrera, establezimenduek bonuak eskaini ahal izango dizkiete bezeroei, eta azaroaren 30era arte erabili ahal izango dituzte.

Kontsumorako bonuaren erabilera aurreko kanpainetan ezarritako arau berberen arabera arautuko da. Horrela, 15 euroko balio nominala duten txartelak jarriko dira berriro kontsumitzaileen eskura, eta herritarrek 10 euroan erosi ahal izango dituzte. Udalak, Inguralderen bitartez, gainerako 5 euroak bere gain hartzen ditu.

Kanpaina honen onuradun izan nahi dutenek lokalean bertan eskatu beharko dute bonua, erosketa edo kontsumoa egiteko unean, gehienez ere 4 tiket erosita erosketa bakoitzeko. Horrela, 40 euroko balioa duten txartelak lortu dituen pertsona batek 60 euroko balioa duen erosketa bat jasoko du.

"Datuek erakutsi dute neurri honekin sektorean diru kopuru handia sartzeaz gain, zeharka 750.000 eurora irits daitekeela kanpainaren bi faseen artean », gogorarazi du Solla zinegotziak, « Udalerriaren eskaintza erakargarriagoa izatea eta herritarrak Barakaldon kontsumitzera animatuago sentitzea lortzen dugu".

PARTE HARTZEN DUTEN LOKALEN ARTEKO BERDINTASUNEZKO BANAKETA

25.000 bonuak berdintasun-irizpideari jarraituz banatuko dira atxikitako establezimenduen artean. Establezimendu horiek merkataritza, ostalaritza eta zerbitzuen sektorean garatu behar dute beren jarduera kanpainan izena eman ahal izateko.

"Aurreko faseetan izandako esperientzia onaren ondoren, eta elkarteetatik jasotako jarraibideei erantzunez, bono-kontsumoa paperean soilik erabiliko da", adierazi du Sollak. "Era berean, lokalek beraiek eskainiko dizkiete bezeroei".

Barakaldo Kontsumo bonoaren udazkeneko fasearekin batera, hedapen-kanpaina bat egingo da, eta, horren barruan, pertsonen joan-etorri handiko eremuetan azalpen-liburuxkak banatuko dira, kartelak jarriko dira eta iragarkiak jarriko dira prentsan eta sare sozialetan. Gainera, atxikitako establezimendu guztiak kartel espezifikoen bidez identifikatuko dira. Halaber, parte hartzen duten establezimenduen zerrenda Google Maps-en mapa batean agertuko da, eta bertara QR kode baten bidez sartu ahal izango da. Kode hori kanpainaren elementu guztietan egongo da.

Kanpaina horren bidez, Barakaldoko Udalak herritarren kontzientziazioa eskatzen du berriro, Barakaldoko hiri-enpresari merezi duen balioa emateko, batez ere osasun-krisiak eragindako zailtasunen ondorioz. Era berean, merkataritza-eskaintza, ostalaritza-eskaintza eta zerbitzu-eskaintza finkatuaren bidez hiri-inguruneaz gozatzeko aukera emango duen hiri-eredu bat bultzatzearen aldeko apustua egiten da.