Gaur Formula Student unibertsitateko taldeak lan-jardunaldi bat antolatu du Bilbao Exhibition Centren. Jardunaldi honetara 30 pertsona inguru joan dira Tecnalia, Sistemodel, Sener Aeroespacial, Alterity, Madit edo Harting enpresetatik. Han kontratazio-proposamenak aurkeztu dizkiete ikasleei eta, gainera, eserleku bakarreko ibilgailuaren aurrerapen teknologikoen jarraipen zehatza egin ahal izan dute.

Badira hainbat urte jada Bilbao Exhibition Centre-k ibilgailu unibertsitarioarekin kolaboratzen duela. Azoka-esparruak proiektu jasangarri honen aldeko apustuaren ondorio da, Bizkaiko Ingeniaritzako ikasleen garrantzia azpimarratzen duena. Hain zuzen ere, urte honetako hasieran

berritu zen lankidetza-hitzarmen hau, eserleku bakarreko ibilgailuarekin burututako ibilgailuprobak egiteko BECen azpiegituren zati bat erabiltzea barneratzen duena.

Fabrikazio aurreratuarekin eta teknologiarekin erlazionatutako jarduerak BECek inguruko enpresa-sarearekin duen konpromisoaren parte dira. Hortaz, azoka-esparruak eremu honetan mugitzen diren enpresa eta proiektuak harremanetan jartzean duen interesean arrazoitzen da

Formula Student bezalako proiektu bati eskainitako laguntza. Izan ere, lehiaketa honek ingeniaritza eta automobilgintzaren eremuko bazkide eta babesleen nazioarteko laguntza du, bai eta mundu osoko unibertsitateen partaidetza ere.

Formula Student-eko helburu nagusia ikasleen prestakuntza, talentua eta enplegagarritasuna sustatzea da; horretarako, ikuspegi jasangarria duten irakaskuntza metodologia-aktiboak erabiltzen dira, STEAM bokazioak (irakaskuntza teknikoak) sustatzen dutenak. Formula Studenteko ekitaldiak unibertsitate-ikasleen arteko ingeniaritza lehiaketa garrantzitsuenak dira nazioarte-mailan, eta mundu osoko 3.000 ikasle eta 100 talde baino gehiago biltzen dituzte. Eserleku bakarreko Formula Student Bizkaia FSB2021 Bilboko Ingeniaritza Eskolan munduko unibertsitate-lehiaketa ospetsuenetakoan parte hartzeko egiten den 15. ibilgailua da. Ibilgailua eserleku bakarreko ibilgailu elektrikoa da (80 kW), 22 kilometroko autonomia du potentzia osoan, eta atzeko trakzioa du motor elektriko bikoitzaren bidez, krosko bakarraren bidez eta karbono-zuntzezko pack aerodinamikoaren bidez, 220 kilogramo pisatzen ditu, eta 110 kilometro/orduko puntako abiadura du, hala nola 0 eta 100 kilometro/orduko azelerazioa 3 segundotan eta WiFi bidezko telemetria, 500 metrorainokoa.