Síguenos en redes sociales:

Merkataritza Foroaren azken ekitaldia jaso du Bilbok

Udal-sail anitzetako 50 ordezkari inguru egon dira

Merkataritza Foroaren azken ekitaldia jaso du BilbokB. U.

Astearte honetan goizean, uztailaren 1ean, Bilboko merkataritzako plan estrategikoari amaiera eman baino lehen ospatutako Merkataritza Foroaren azken ekitaldia ospatu da. Bertan hartu du parte Bilboko alkate Juan Mari Aburtok.

Atzo, astelehena, ekainaren 30ean egindako lan-saioaren bidez, 2024ko bigarren seihilekoan eta 2025eko lehenengoan egindako ekintzen jarraipena egin da, planean izendatutako ardatz nagusi bakoitzaren arabera: hiriaren merkataritza-eredua; omnikanalitatea eta modernizazio lehiakorra; Bilbo merkataritza-, kultura- eta aisialdi-hiri gisa sustatzea; eta lankidetza publiko-pribatua hobetzea.

Udal-sail anitzetako 50 ordezkari inguru egon dira: Eusko Jaurlaritza, Bizkaiko Foru Aldundia, CECOBI, Merkataritza Ganbera, BilbaoDendak eta Bilboko eta auzoetako merkataritza-elkarteak, bai eta udal-ordezkaritza duten talde politikoak ere. Guztiak egon dira presente Foroaren bosgarren bileran, bertan azken hilabeteetan martxan jarri diren lankidetza-proiektuen aurrerapenen berri izan eta horien inguruan hausnartu ahal izateko.

"Bilbon, tokiko merkataritza ekintza ekonomiko soil bat baino askoz gehiago da, gure identitatearen funtsezko zati bat da. Horregatik, uste dugu ezinbestekoa dela lankidetza-proiektu sustatzea, gure merkataritza-sarea biziberritu eta indartzeko. “Elkarrekin lan egiteak aukera ematen digu sinergiak baliatzeko, baliabideak partekatzeko eta gure saltoki eta merkatarien beharrei benetako erantzunak emango dizkieten estrategia osoak garatzeko”, nabarmendu du Bilboko alkateak foroaren irekieran. Ondoren, Kontxi Claverek, Bilboko Udaleko Garapen Ekonomiko, Merkataritza, Turismo eta Laneko zinegotziak, lankidetza-proiektu bakoitzaren aurrerapenak gidatu eta aurkeztu ditu.

Gerora, azaldu egin du Bilbok lanean jarraitzen duela bere hiri- eta merkataritza-eredua eraldatzeko. Horretarako zenbait ekimen jarri dira martxan bizi-kalitatea, jasangarritasuna eta auzoen erakargarritasuna indartzeko. Hiri-espazioetan egin diren zenbait esku-hartzeren bidez, merkataritzarentzat eta hiritarrentzat atseginagoa den ingurua sortzeko ahalegina egin da. Foroan, berrikuntza, enpresa-lehiakortasuna eta merkataritza-ekintzailetza sustatzen duten proiektuen aurrerapenak ere azaldu dira. Azkenik, dinamizazioa eta sustapena helburu izan duten ekintzen garrantzia nabarmendu da, besteak beste, gazteen kontsumo arduratsua helburu duten erakusketak edota hezkuntza-kanpainak. Gainera, enpresa-transmisio programen indartze kolaboratiboaren garrantzia jorratu da.

Bilboko Udalak, Bilbao Ekintzaren bidez, eta hiriko merkataritza-sektoreko parte-hartze aktiboarekin, inplikatutako udal-sailekin, eta inplikatutako beste eragile publiko eta pribatuekin, ‘2025eko Bilboko Merkataritza Plan Estrategikoa’ jarri zuen martxan 2021ean, sektorearen berrikuspena lantzeko, lankidetza eta elkarlan koordinatua oinarri hartuta. Merkataritza Foroaren bidez udalak gertuko merkataritza moderno eta jasangarriaren alde lanean jarraitzeko duen konpromisoa berretsi du, hiriko garapen ekonomikoaren eta gizarte-kohesioren motorra dela uste baitu.