BILBO. Lehiaketa katalana talde bizkaitarrarentzat aukera paregabea da bere historiaren denboraldi onena egiteko. Ingalaterrako zirkuituan lortutako hamargarren posizioa, azken hiru urteetan taularen batez besteko zatitik hasi eta parte hartzen duten laurogei unibertsitate baino gehiagotako talderik indartsuenen artean kokatu arte, Montmelon paper on batekin indartu daiteke orain.

Aste honetan, 2014. eta 2016. urteen artean lortutako erregistroak hobetzea. Izan ere, hiru urtez, hiru segundoren buruan zero kilometro eta ehun kilometro bitarteko abiadura duten karbono zuntzezko txasis bakarreko xasis bat duten 54 ikasle eta lau irakaslek lortu dute Bilboko Ingeniaritza Eskola. Eserleku bakarreko 2,5 metroko luzera eta 210 kiloko pisua ditu. 22 kilometroko autonomia du (110 ZP), eta 110 km/h-ko abiadura hartzen du.

Eserleku bakarraren diseinua eta fabrikazioa, eta, besteak beste, Espainiako Energia, Inpresio, Garraio, Lema, Shaeffler, Vimansa eta Transportes Lakunzak, Inforsak, Animam-ek, Lemoak, Spanefflerrak, Beirak, Lneefflerrak, Vimansak eta Transportes Launzak, "Energiaren Euskal Erakundeak", "Energia", "Energia", "Energia", "Energia", "Energia", "Energia", "Energia", "Energia", "Energia", "Energia", "Beste batzuk", "Beste batzuk", adierazi dute.