Bilboko Udaleko Osasun eta Kontsumo Sailak prestakuntza-programa bat martxan jarriko du irailetik abendura bitartean, Iralako hezkuntza-komunitatean osasun mentala eta ongizate psikologikoa sustatzeko. Prestakuntza-saioak irailaren 3an hasi dira, eta DBHko 3. mailako irakasleei zein ikasleei zuzenduta egongo dira.

Álvaro Pérez Osasun eta Kontsumo Saileko zinegotziak adierazi duenez, "programaren helburua udalerriko herritarren osasun mentala zaintzen eta sustatzen laguntzea da, kasu honetan, Irala auzoko hezkuntza-eremuan arreta berezia jarrita, Udaleko Osasun Planaren esparruan". 

Programaren barruan prestakuntza-saioak egingo dira irakasleekin eta, ondoren, DBHko 3. mailako ikasleekin (ESKURTZE BHI eta Amor Misericordioso Ikastetxea) eta, ondoren, ikastetxe bakoitzeko irakasleekin koordinatzeko saioak.

Profesionalek emandako saioak ikaskuntza- eta bizikidetza-inguruneak indartzera bideratuta daude, betiere ikasleen eta irakasleen osasun mentala eta ongizate psikologikoa sustatzearren. 

PROGRAMAREN HELBURU OROKORRAK ETA ESPEZIFIKOAK

Programa honen helburu espezifikoak hauek dira: zehatzago identifikatzea ongizate emozionalean eragina duten ohitura osasungarriak eta kaltegarriak; norbere burua zaintzeak eta beste batzuk zaintzeak duten garrantziaz jabetzea, eta antsietate-egoerak behar bezala kudeatzeko tresnak ezagutu eta partekatzea.

Tailer horiek ongizate emozionalari eta osasun mentalari eragiten dieten alderdiei buruz hausnartzeko gune bat eskaintzen diete ikasleei, eta norbere burua zaintzeko tresnak ezagutzeko aukera dute.

Saio horiek Udal Osasun Programaren barruan egingo dira lau hilabetez eta helburu hauek izango dituzte: hezkuntza-komunitatearen ongizate emozionala zaintzearen garrantziaz sentsibilizatzea; irakasleek hezkuntza-ingurunearen (ikasleak, familiak, taldea) ongizate emozionalari egiten dioten ekarpenean aurrera egitea; osasun mentalean eta ongizate emozionalean eragiten duten elementuei buruz (emozioak, pentsamenduak, portaerak) hausnartzea; eta ohitura pertsonalei eta taldekoei buruz hausnartzea, eta horiek norberaren zainketan eta ongizate emozionalean duten eragin positiboa edo negatiboa zein den ikustea.