Amaitu da ekimena

Donostiak 20.000 bonu saldu ditu hiriko ekonomia berraktibatzeko kanpainan

03.09.2020 | 04:00
'Donostian behar zaitut' kanpainaren leloa hiriko erakusleiho batean.

DONOSTIA. Koronabirusaren pandemiak eragindako kalte ekonomikoak gutxitzeko asmoz, Donostiako Udalak 'Donostian behar zaitut' kanpaina abiarazi zuen maiatzaren 27an. 29.000 bonu jarri ziren salgai, tokiko merkataritza suspertzeko helburuarekin, eta horietatik 20.000 baino gehiago saldu dira dagoeneko, hau da, % 70 baino gehiago. Orain, kanpaina amaitutzat eman du Donostiako Udalak.

Bultzada Ekonomikoko zinegotzi Enrique Ramos sozialistak adierazi zuenez, "Kanpaina honekin frogatuta geratu da herritarrek tokiko merkataritzaren sustapenean parte hartzen dutela, sektore hori babesten duten kontsumo-erabaki indibidualak hartuz, merkataritza elektronikoa plataforma global handien bidez hedatzearen aurrean. Badakigu lehentasuna beti izango dela arreta fisikoa, lokalean, dendan edo tabernan, baina hori Interneten presentzia ezartzeko edo indartzeko aukera ere bada, eta hori ezinbestekoa da hilabete hauetan ".

Pandemiak eragindako krisiaren aurrean sektore ekonomiko ahulenei arreta berezia eskaintzeko asmoz, Donostiako Udalak hainbat neurri eta laguntza aktibatu zituen. Horietako bat 'Donostia Market Plaza' martxan jartzea izan zen.

Lehen fasean, erosketa-bonuen sistema batekin eta produktuak edo zerbitzuak etxez etxe eskaintzen dituzten establezimenduen direktorio batekin estreinatu zen. Horren bidez, 28.960 erosketa-bonu jarri ziren zirkulazioan, eta herritarrek online erosi ahal izan zituzten. Fase hori amaitu ostean, 400.000 eurotan baloratutako 20.264 bonu saldu dira.

MERKATARITZA EREDUA BERRITZEN

Gaur egun, Donostia Market Plaza plataforma bigarren fasean dago. Zehazki, e-commerce plataforma baterantz eboluzionatzen ari da, non Donostiako enpresa txiki guztiek beren merkataritza-espazioa izango duten.

Helburu hori ezarri dute Udalak eta Sustapenak, besteak beste, Donostiako enpresa-sarea digitalizatzen eta berritzen laguntzeko. Izan ere, e-commerce plataforma batean egoteak hainbat abantaila eskaintzen ditu, hala nola:

  • Bere merkatu naturala hiritik haratago zabaltzea.
  • Ustiapen-kostuak murriztea.
  • Baterako sustapena.
  • Ordutegien eta egunen mugarik gabeko jarduera.