Síguenos en redes sociales:

'Durango Turismo' marka berria merkaturatu du Udalak

Hiribilduaren erakargarritasun nagusiak, hala nola ondarea, historia eta natura, nabarmentzeko helburuarekin sortu da 'Durango Turismo' marka berria. Udalak proiektu hau merkaturatu du udalerriaren nortasun turistikoa sendotzeko eta indartzeko asmoarekin.

Marka berriak ikur ezaguna izateaz gain, Durango helmuga kultural eta natural gisa sustatzeko eta dinamizatzeko funtsezko tresna ere izan nahi du.

'Durango Turismo' ekimenak Durangoko erakargarritasun nagusiak biltzen ditu: ondarea, historia eta natura, Santa Ana arkuaren silueten eta zuhaitz espezie ezberdinen hostoen bidez. Santa Ana arkua enblematikoa, Durango ezagutzeko gonbidapena da.

Marka honen helburua Durangoko nortasun turistikoa indartzea eta eskualdeko natura, historia eta kultura nabarmenduko dituen turismo jasangarria sustatzea da. Marka udal turismo zerbitzuaren erreferente bihurtuko da, Durangoko eskaintza turistikoaren sustapena eta komunikazioa erraztuz, bai tokian-tokian, bai bisitarien artean.

Mireia Elkoroiribe alkateak azpimarratu duenez, 'Durango Turismo' markak ordezkatzen duen bultzatzen ari garen estrategia turistikoa jarduera ekonomikoa bultzatuko duen eta sektore estrategikoak indartuko dituen turismo jasangarria sustatzean oinarritzen da, hala nola ostalaritza eta merkataritza. Ikuspegi horren helburua ez da soilik udalerriaren ondarea, historia eta natura nabarmentzea, baizik eta turismoa Durangoko eguneroko bizitzan txertatzea, tokiko komunitateari mesede eginez eta hiribildua nazioko eta nazioarteko bisitarientzako helmuga erakargarri eta zirraragarri gisa sendotuz, betiere modu jasangarrian".

Jesica Ruizek, alkateordeak, turismoko udal-teknikarien ahaleginaren eta dedikazioaren garrantzia azpimarratu du, baita ekainaren 22an eta 23an egindako bisita gidatuen emaitza bikainak ere, hauetan 105 pertsonak parte hartu baitzuten. Ruizek dio: "Gure turismo taldearen lan baliotsua azpimarratu nahi dut, funtsezkoa izan baita emaitza horiek lortzeko. Ekainaren 22ko eta 23ko bisitetan 105 lagunek hartu zuten parte, eta datu hori oso positiboa da, gure udalerriarekiko gero eta interes handiagoa erakusten baitu. 2024ko ekainera arte, 9.251 bisitari izan ditugu, iazko aldi berean erregistratutako 8.833 bisitari baino gehiago, eta horrek esan nahi du turisten kopuruak nabarmen egin duela gora".

Halaber, seinaleztapena hobetzeko, Durangon turismoa sustatzeko estrategia argi eta irmo baten diren baldosak berritzeko eta Yun Yun gida turistikoa eguneratzeko Udalaren etengabeko ahaleginak aipatu ditu.

"Durango Turismo" markak eragin zuzena du online zein offline marketin-estrategian. Sare sozialetan, Interneten, gidetan, material grafikoan, sustapen-euskarrietan eta hainbat kanpainatan ezarriko da, Durangoren nortasuna helmuga kultural eta natural gisa sendotuz. Horrez gain, "Turismo Durango" stand bat garatu da, hirian ekitaldiak antolatzen laguntzeko, markaren nortasuna sortzen eta indartzen laguntzeko.

Abiarazte honek Durangon turismoa sustatzeko eta garatzeko etapa berri baten hasiera markatzen du, jasangarritasunera eta herriko aberastasun natural eta kulturalaren aintzatespenera bideratua.