“Dendaosteko Tertuliak” bueltatzen direla iragarri du bilbaoDendak urriaren 19an. Zehazki, goizeko 9etatik arratsaldeko 14etara izango da eta Euskalduna Jauregian hartuko du ekitaldia, "Digitalak esentzia galdu gabe" izenburupean.

Tertulia honetan sektoreak aurre egin behar dion dilema handienetako bati buruz eztabaidatuko dute lehen mailako hizlariek: lehiakortasunari eustea, hurbiltasuna eta jasangarritasuna galdu gabe, horiek baitira hiriko tokiko negozioen ezaugarri bereizgarrienak. Izan ere, merkataritza-sektoreak erosteko eta kontsumitzeko modua izugarri aldatu dela ikusi du, ekonomia-krisien, teknologia berrien gorakadaren, eta merkataritza eta komunikazio formatu berrien ondorioz.

Testuinguru horretan, oraina behar bezala ezagutzean datza, etorkizunari hobeto aurre egiteko. Hori dela eta, “Dendaosteko Tertulien” edizio hau kontsumitzailearen joera eta eskaera berriak aztertzeko jardunaldi gisa planteatzen da, eta horiei nola aurre egin hemengo merkataritzaren esentzia galdu gabe. Horretarako, sektorearen lehiakortasunerako estrategiarik egokienak mahai gainean jarriko dira.

Hala, Bilboko merkataritza eta turismo jarduera sustatzeko plataformak "Dendaosteko Tertulien" edizio berri hau antolatu du "Digitalak, funtsa galdu gabe" izenburupean. Ekitaldia hurrengo urriaren 19an, asteartean, 9etatik 14etara egingo da Euskalduna Jauregian.

bilbaoDendak-eko presidentea den Rafael Gardeazabalek, eta Xabier Ochandianok, Bilboko Udaleko Garapen Ekonomikoa, Merkataritza eta Enplegu Saileko zinegotzi ordezkariak, jardunaldiari hasiera emango diote, eta Elena Morenok, Eusko Jaurlaritzako Merkataritza zuzendariak, jardunaldia itxiko du.

Adituen eskutik, tokiko merkataritzaren gaur egungo egoera aztertuko da, etorkizun hurbileko bezeroa nolakoa izango den eta harekin konektatzeko gakoak zeintzuk izango diren, baita digitalizazio estrategiak ere. Gainera, Retailaren norabidea zehaztuko duten joerei buruz eztabaidatuko da.