250.000 euroko inbertsioa

Tokiko merkataritza suspertzeko bonuen kanpaina abiarazi du Barakaldok

10.05.2021 | 16:25

BARAKALDO. Koronabirusaren pandemiak tokiko merkataritza, ostalaritza eta zerbitzuen sektoreetan eragindako kalte ekonomikoak suspertzeko asmoz, Barakaldoko Udalak kontsumo-bonuen kanpaina berri bat jarri du martxan. Horretarako, Udalak 250.000 euroko aurrekontua bideratuko du, hau da, aurreko urtean baino 30.000 euro gehiago.

"Iaz pandemiak gehien kaltetu zituen sektoreei laguntzeko hartu genituen neurrien artean, kontsumo bonuak tokiko merkataritzan kontsumoa bultzatzen duen tresnetako bat dela erakutsi zuen", adierazi du alkateak aurtengo kanpainaren aurkezpenean. "Horrek, barakaldarren harrerarekin batera, aurrekontu-saila handitzera bultzatu gaitu, eta pertsona eta negozio gehiagok etekina atera ahal izatea bultzatu du".

Barakaldoko Bonuaren lehen fasea berehala jarriko da martxan, deialdia bihar, asteartea, Bizkaiko Aldizkari Ofizialean argitaratzen denean. Maiatzaren 12tik 16ra bitartean, interesa duten establezimendu guztiek kanpainarekin bat egiteko aukera izango dute. Horretarako, eskabide-orria behar bezala beteta aurkeztu beharko dute, Udalaren Egoitza Elektronikoan eta www.inguralde.eus webgunean eskuragarri. Maiatzaren 24tik aurrera, kanpainaren bonuak eta dinamizazio-kitak Inguraldeko bulegoetan (Aldapa 3) eta kitak banatzen laguntzen duten elkarteen egoitzetan jaso ahal izango dira. Egun horretatik aurrera, establezimenduek bezeroei bonuak eskaini ahal izango dizkiete, eta ekainaren 30era arte erabili ahal izango dituzte.

Ekimenaren funtzionamendua iazkoaren antzekoa izango da, sektoreko elkarte nagusien lehentasunen arabera. Horrela, 15 euroko balio nominala duten txartelak jarriko dira berriro kontsumitzaileen eskura, eta herritarrek 10 euroren truke erosi ahal izango dituzte. Udalak, Inguralderen bitartez, bere gain hartzen ditu gainerako 5 euroak.

Kanpaina honen onuradun izan nahi duten pertsonek lokal berean eskatu beharko dute bonoa, erosketa edo kontsumoa egiteko unean, eta, berrikuntza gisa, erosketa bakoitzeko eskatu ahal izango diren tiketen gehieneko kopurua 4ra igo da. Horrela, 40 euroko balioa duten txartelak lortu dituen pertsona batek 60 euroko balioa duen erosketa bat jasoko du.

"Kanpaina 750.000 eurorainoko zeharkako injekzio ekonomikoa izango da, Udalak bere gain hartzen duenaren eta barakaldarrek kontsumitzen dutenaren artean", gogorarazi du Amaia del Campok. "Horrek agerian uzten du guztioi, enpresa-sektoreari, herritarrei eta, oro har, udalerriari mesede egiten digun ekimen baten dimentsioa".

PARTE HARTZEN DUTEN LOKALEN ARTEKO BANAKETA, ERDIBANA

Bonuak atxikitako establezimenduen artean banatuko dira, berdintasun-irizpide bati jarraituz; izan ere, kanpaina bakoitzeko baleen guztizko kopurua (25.000 udaberrian eta 25.000 udazkenean) merkataritza, ostalaritza eta zerbitzuen sektorean jardun behar duten inskribatutako negozioen artean banatuko da.

Kanpaina honen bidez, berriz ere herritarrak kontzientziatzeko deia egiten da, Barakaldoko hiri-enpresari merezi duen balioa emateko, batez ere oraindik osasun-krisiak eragindako zailtasunen ondorioz. Era berean, hiri-inguruneaz gozatzeko aukera emango duen hiri-eredua bultzatzearen aldeko apustua egiten da, merkataritza-, ostalaritza- eta zerbitzu-eskaintza finkatuaren bidez.

noticias de deia